Termeni si conditii

Site-ul pensiuneapalace.ro este un site comercial, proprietate a S.C. Pallas Residence S.R.L., care permite efectuarea de rezervari de camere la hotelul proprietate a S.C. Pallas Residence S.R.L.
Folosirea, incluzand vizitarea si cumpararea de servicii turistice de pe site-ul pensiuneapalace.ro implica acceptarea termenilor si conditiilor detaliate in urmatoarele paragrafe

Dorinta noastra este sa va oferim o experienta de neuitat in cadrul Pensiunea Palace, stabilind o serie de reguli de care va rugam, in mod respectuos, sa tineti cont.

Sosire si plecare:

  • cazarea se face incepand cu ora 12.00.
  • eliberarea camerelor se face pana in ora 12:00.
  • la solicitarea clientilor si cand hotelul dispune de spatii se pot aplica conform practicii internationale tarife speciale pentru ramanerea dupa ora 12.00 in camera astfel:

Pentru ramanerea pana la ora 23:00 se va incasa 50% din tariful afisat

Bagajele pot fi pastrate la camera de bagaje fara plata timp de 24 de ore.

Cazare:
Cazarea fiecarei persoane se face prin completarea fisei de anuntare a sosirii pe baza actului de identitate.

Cazarea copiilor pana la 7 ani se va face gratuit, pentru copii intre 7-12 ani se va percepe 50% din valoarea unui pat denumit supliment cu sau fara asigurarea unui pat suplimentar in camera, iar pentru copii peste 12 ani se va percepe tariful normal.

Rezervare:
Pentru rezervare completati formularul sau contactati serviciul rezervari prin telefon: 0754 451 121 sau 0734 542 559, email: office[at]pensiuneapalace.ro

Anularea rezervarii:
Orice anulare de rezervare se va face contactand serviciul rezervari.

Nu se vor aplica penalizari daca anularea rezervarii (rezervare de pana la 5 camere) se va face cu cel putin 3 zile inainte. Penalizarea reprezinta contravaloarea primei zile de cazare.

Daca este vorba de o rezervare de 5 sau mai multe camere, atunci anularea acesteia se va face cu cel putin 10 zile inainte de data sosirii.

Pentru rezervari de grupuri (minim 10 camere) va rugam contactati serviciul rezervari.

Tarife:
Acestea difera in functie de tipul de camera ales si de numarul de persoane.

Modalitati de plata:
Este acceptata plata numerar(RON), carti de credit (Visa, Mastercard, Maestro, American Express), transfer bancar.

Program functionare restaurant si bar:
Micul dejun se serveste zilnic intre 07:00 si 10:00 A.M, sambata si duminica intre 07:00 si 11:00 A.M. In restaurantul aflat la parterul hotelului va asteaptam zilnic intre orele 07:00 si 24:00.

Fumatul:
In cadrul hotelului exista camere destinate atat nefumatorilor cat si fumatorilor, iar in restaurant si spatiile publice exista locuri special amenajate.

Siguranta:
Hotelul si spatiile publice sunt supravegheate prin sistem video. Nu ne asumam raspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate in incita hotelului, salilor de conferinta, restaurantelor si barului.

Spatiul de parcare si autoturismele:
Unitatea hoteliera beneficiaza de parcare si asigura paza autoturismelor (sugeram evitarea lasarii de obiecte la vedere).

Nevoi speciale:
Dorim sa asiguram cele mai bune conditii persoanelor cu nevoi speciale. Marea majoritate a spattiilor din hotelul nostru sunt accesibile si persoanelor in scaun cu rotile. Daca aveti nevoie speciala de orice natura, va rugam sa ne anuntati in avans, pentru a putea sa va oferim un sejur cat mai agreabil.

Animalele:
Regula generala este ca nu este permisa cazarea in hotel a persoanelor insotite de animale si pasari. In cazuri exceptionale si numai cu acordul hotelului, cazarea se va face prin prezentarea la sosirea in hotel a certificatului national / international de sanatate (sa cuprinda si vaccinarile). Taxa de plata reprezinta 50% din valoarea incasata pentru o persoana.

Vizitatori:
Puteti primi vizitatori in camera dumneavoastra intre orele 08:00 si 22:00,fara costuri suplimentare, in cazul in care primiti oaspeti in intervalul 22:00-08:00 acestia vor trebui sa achite diferenta de tarif si sa se inregistreze la receptie.

Confidentialitate:
Nu vom folosi niciodata datele cu caracter personal fara sa avem in prealabil acordul dumneavoastra.

Protectia Mediului:
Reprezinta o preocupare permanenta. Lenjeria si prosoapele se schimba la 3 respectiv 2 zile cazare sau la cererea clientului.Pentru a ne semnala dorinta dumneavoastra de a schimba obiecte de lenjerie sau prosoape va rugam sa le lasati pe jos in baie.

Responsabilitati:
Clientul este raspunzator fata de hotel pentru daunele provocate celorlalti clienti sau personalului, cladirilor, mobilierului si echipamentelor hotelului daca greseala / intentia le poate fi imputata. Raspunderea hotelului nu se extinde asupra autovehiculelor sau incarcaturii acestora.

Comportament:
Ne rezervam dreptul de a refuza cazarea sau servirea clientilor in stare de ebrietate, nepoliticosi sau turbulenti care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjeaza alti clienti.

Fidelizare:
Ne rezervam dreptul de a acorda bonusuri si discounturi in scopul fidelizarii clientilor nostri.

Clauze finale:
Consideram ca orice client in momentul accesarii oricarui serviciu oferit de complexul hotelier (hotel, restaurant, bar) a luat cunostinta de termenii si conditiile mentionate mai sus si le-a acceptat tacit. Politica hotelului poate fi oricand modificata fara notificare.